Pomocy! Najczęściej zadawane pytania.
1. Próbuję złożyć zamówienie, ale nie udaje mi się/nie działa mi przycisk/nie przechodzę do płatności
Dokładamy wszelkich starań, aby strona i sklep działały u każdego i na wszystkim, ale czasami występują problemy na które nie mamy bezpośrednio wpływu (kompatybilność, wersja strony nowsza niż ta zachowana przez Twoją przeglądarkę etc.). Jeśli masz problem z dokończeniem zamówienia spróbuj wykonać następujące kroki:
- kompletnie przeładuj stronę przy użyciu kombinacji klawiszy Shift+F5
- spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (UWAGA: możesz zostać wylogowana/y ze stron takich jak skrzynka pocztowa), w większości przeglądarek odpowiada za to skrót Ctrl+Shift+Delete
- ostatecznie, spróbuj złożyć zamówienie w innej przeglądarce
2. Nie mogę się zalogować, otrzymuję komunikat „błąd zabezpieczeń”, a jestem pewna że wprowadzam poprawne hasło.
Jeśli masz problem z zalogowaniem spróbuj wykonać następujące kroki:
- kompletnie przeładuj stronę przy użyciu kombinacji klawiszy Shift+F5
- spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (UWAGA: możesz zostać wylogowana/y ze stron takich jak skrzynka pocztowa), w większości przeglądarek odpowiada za to skrót Ctrl+Shift+Delete
- spróbuj zalogować się w innej przeglądarce
3. Zrobiłem błąd w zamówieniu, podałem błędny adres albo po złożeniu jednego zamówienia jeszcze coś dokupiłam/em i chcę, żeby wszystko zostało wysłane razem
Wyślij jak najszybciej maila pod adres [email protected] i napisz, na czym polega problem.
4. Zakupiłem e-book, ale nie mogę znaleźć e-maila z linkiem do pobrania książek
Link do pobrania zakupionego e-booka (oraz innych produktów elektronicznych, poza kursami/webinarami) znajduje się na stronach zarządzania Twoim kontem w sklepie. W głównym menu na górze strony, po zalogowaniu będzie dostępna opcja Sklep -> Konto. Tam w zakładce 'Pliki do pobrania’ znajdziesz linki do wszystkich zakupionych e-produktów (prócz kursów i webinarów)
5. Zakupiłem e-book, ale nie wiem, jak go otworzyć
E-book (eBook) to elektroniczna wersja papierowej książki, którą można czytać na różnych platformach programowych i sprzętowych. Innymi słowy e-booka możemy otworzyć na komputerze, laptopie, smartfonie, tablecie oraz specjalnym e-czytniku.
Najpopularniejszymi formatami plików e-book są ePUB i MOBI.
Jak otworzyć plik w formacie ePUB?
E-booki zapisane w formacie ePUB można otworzyć na większości urządzeń do czytania, np.: sprzętowych czytnikach e-booków, tabletach (Android, iPad, Windows), smartfonach, komputerach PC i Mac.
Jeżeli nie posiadasz sprzętowego czytnika ePUB, polecamy czytniki programowe:
iPad/iPhone
Android
Windows
- Adobe Digital Edition
- Stanza
- ePUBReader (wtyczka do Firefoxa)
- eBook Reader (wtyczka do Opery)
- Simple EPUB Reader (wtyczka do Chrome)
Mac OS
Jak otworzyć plik w formacie MOBI?
Książki w formacie MOBI można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np. e-czytnik, komputer osobisty) wyposażone w oprogramowanie pozwalające czytać pliki MOBI (np. MobiPocket Reader, Calibre).
Jednym z najbardziej popularnych urządzeń, na których można otworzyć plik w formacie MOBI jest e-czytnik – Kindle. Plik w formacie MOBI należy pobrać na komputer osobisty, a następnie wysłać do e-czytnika.
6. Zakupiłam kurs i nie mogę go znaleźć
Link do rozpoczęcia/kontynuacji wszystkich zakupionych przez siebie kursów znajdziesz przechodząc (prawy góy róg na stronie głównej, po zalogowaniu) Moje konto -> Kursy
7. Zakupiłem produkt elektroniczny….kiedyś, ale teraz nie mogę go znaleźć na liście kursów lub plików do pobrania.
W przypadku próby powrotu do produktów elektronicznych zakupionych w przeszłości, prosimy o sprawdzenie czy logujecie się z użytego do zakupu hasła. Dość częstą praktyką jest zakładanie kolejnego konta w serwisie przy okazji zakupów powrotnych. Ponieważ użyty zostaje wtedy inny email, stare i nowe konto nie mają ze sobą nic wspólnego, a produkty zakupione przy użyciu „starego” konta nie będą widoczne w liście kursów, na liście plików do pobrania ani w historii zakupów po zalogowaniu na „nowe” konto. Jeśli więc nie możecie znaleźć zakupionego kiedyś produktu w swoim koncie, prosimy o weryfikację czy na pewno używacie konta z tym samym emailem. Jeśli nie pamiętacie danych „starego” konta, prosimy o mail na adres sklep/at/old.pozytywnadyscyplina.pl
8. Nie widzę zawartości kursu Stań na nogi z PD, nie mam aktywnych modułów, nie ma guzika „zacznij kurs”.
Proszę, zaloguj się i przejdź str. https://old.pozytywnadyscyplina.pl/course/kurs-online-stan-na-nogi-z-pozytywna-dyscyplina/
Tam użyj guzika „continue course” lub „zacznij kurs”. Na urządzeniach przenośnych (tablet, telefon) guzik „zacznij kurs” znajdziesz dość daleko na dole po przewinięciu strony, zarówno w wersji mobilnej jak i „komputerowej”. Przescrolluj widok poniżej listy modułów, wielkiego N.A. , trzech polecanych razem z kursem produktów i tam znajdzisz granatowe „ZACZNIJ KURS”. Na monitorze komputerowym (laptop, komputer) znajdziesz guzik „zacznij/kontynuuj kurs” w prawym górnym rogu ekranu powitalnego kursu.